Nieuws

Jaarverslag: verantwoording of visitekaartje

Jaarverslag: verantwoording of visitekaartje

In veel organisaties is het jaarverslag voor de communicatieafdeling de jaarljikse ‘crime’. Je collega’s hebben geen tijd en/of zin om informatie aan te leveren en jij moet er weer als een boeman achteraan. Terwijl het jaarverslag niet alleen als al dan niet verplichte verantwoording dient, maar het kan bij uitstek een mooie manier zijn om een goed beeld van je organisatie te geven. Zie het als visitekaartje!

Hoe profileer ik me op social media als werkgever?

Hoe profileer ik me op social media als werkgever?

Om personeel te werven via social media is het belangrijk je op de juiste manier te profileren als werkgever, ook wel employer branding genoemd. Wat heeft jouw bedrijf of organisatie potentiële nieuwe collega’s te bieden? En sluit dit aan bij de corporate uitstraling? Het is handig om ook voor je arbeidsmarktcommunicatie op social media een contentstrategie te maken.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »