Contentstrategie

Het inzetten van social media in de totale communicatiemix vraagt om het maken van keuzes. Een contentstrategie is daarvoor een goede basis. Een contentstrategie is een plan dat je maakt voor het maken en verspreiden van content. Net zoals je dat bijvoorbeeld in een communicatieplan doet. Je maakt keuzes die ten grondslag liggen aan de uitvoering door middel van contentmarketing. Die keuzes maak je op basis van jouw centrale vraag: Wat wil je eigenlijk met bereiken? Waar draagt het allemaal aan bij?

Waarom is het handig om een strategie te hebben?

  1. Je hebt een houvast
  2. Je maakt keuzes en beperkt je dus tot dat wat bijdraagt
  3. Je kunt makkelijk samenwerken met anderen die vanuit dezelfde strategie werken
  4. Uiteindelijk bespaart het je tijd

We kunnen een contentstrategie voor je ontwikkelen op basis van een sessie. We bieden ook een workshop aan met dit thema.

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »