Jaarverslag

In veel organisaties is de productie van het jaarverslag een behoorlijk project. Het halen van de planning blijkt soms een lastige opgave. Een andere kwestie is de vorm van het jaarverslag: groot of klein, uitgebreid of summier, glossy of eenvoudig, op papier of digitaal? Bij het antwoord op deze vragen kan Prima Donna communicatieregisseurs jullie misschien helpen. Denk bijvoorbeeld eens aan een 'ander' jaarverslag, er zijn verschillende creatieve én betaalbare mogelijkheden waarover wij graag met jou van gedachten wisselen. Daarnaast zijn we voorstander van een breed gebruik van het jaarverslag: voor meerdere doelen en doelgroepen. Natuurlijk moet het geheel passen binnen jullie communicatiebeleid.

Werkwijze
Onze ondersteuning kan gaan van concept tot en met aflevering van het eindproduct en alles wat daar tussenin zit. We verzamelen informatie zowel aan de hand van interviews als op papier, schrijven of redigeren teksten en maken en bewaken een strakke planning. Ook kunnen we de vormgeving en het drukwerk voor jou begeleiden. Voor diverse opdrachtgevers hebben we inmiddels met succes deze 'waakhond-functie' vervuld. Voorafgaand aan de productie van het jaarverslag adviseren we vaak een strategische creatieve sessie om gezamenlijk tot een thema te komen. Uit ervaring blijkt dat een thematische aanpak, die vervolgens in structuur, tekst en beeld van jaarverslag uitgewerkt wordt, een kwalitatief goed eindproduct oplevert. Bovendien verloopt het proces dan efficiënter.

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »