Klantbelevenisspel

Door het klantbelevenisspel te spelen, kom je op een ontspannende manier op ongebaande paden. We houden de deelnemers een spiegel voor, waardoor zij zich bewust worden van de manier waarop zij klanten benaderen. Dit levert vaak verrassende inzichten op, biedt stof tot nadenken en legt de aandacht op verbeterpunten. Door het beantwoorden van verschillende vragen leer je om stil te staan bij de ervaring die klanten met je organisatie hebben: hoe ervaren zij jouw producten of diensten? Wat vinden ze van de manier waarop jij en je collega's hen benaderen?

Klantbelevenis heeft te maken met alle aspecten van een organisatie. Door hier bewust over na te denken, kan jouw organisatie haar klantbelevenis verbeteren. Je leert niet alleen van elkaar, maar ook van de spelleiders. Wij bieden twee verschillende klantbelevenisspelen aan, die ook gecombineerd kunnen worden tot één spel: het acquisitiespel en het relatiebeheerspel.

Acquisitiespel
Veel mensen ervaren een drempel als het gaat om acquisitie. Door middel van het acquisitiespel lopen wij het hele traject, van het eerste contact tot het binnenhalen van de opdracht, met de deelnemers door. Ook krijg je praktische tips over hoe je aan nieuwe klanten kunt komen. Je krijgt inzicht in welke manier van acquireren voor jou het beste werkt.

Relatiebeheerspel
Relatiebeheer zou voor elke organisatie een tweede natuur moeten zijn: heb je eenmaal een relatie met iemand, probeer die dan vast te houden. Hoe kun je dit doen? Welke manieren passen bij jullie organisatie? Je leert het spelenderwijs in het relatiebeheerspel.

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »