Monitoren online zichtbaarheid

Op wat op internet en social media verschijnt, heeft een organisatie niet altijd zicht. De impact van reacties op fora en social media en dergelijke kan echter groot zijn. Daarom is het in veel gevallen raadzaam wat er gebeurt te monitoren. Dat kan van globaal tot uitgebreid. Wij kunnen voor jou:

 

a.     Inventariseren

We bekijken welke websites, blogs en social media voor jullie interessant zijn als communicatiekanaal. Deze nemen we mee in het communicatie(actie)plan/de contentstrategie.

 

b.     Signaleren

We monitoren internet en social media op bepaalde onderwerpen om te zien wat er speelt. We spreken met jou af of we dit bijvoorbeeld dagelijks of wekelijks doen. We sturen je hiervan een verslag. Afhankelijk van wat we vinden, kunnen we in overleg met jou de strategie bepalen.

 

c.     Analyseren

We monitoren internet en social media op bepaalde onderwerpen om te zien wat er speelt. We spreken met je af of we dit bijvoorbeeld dagelijks of wekelijks doen. We sturen je hiervan een verslag, inclusief een analyse van de uitingen en ons advies.

 

d.     Regisseren

Voorafgaand aan een communicatie-actie bedenken we scenario's voor wat betreft de inzet van kanalen zoals websites, blogs en social media. Daarnaast monitoren we internet en social media op bepaalde onderwerpen om te zien wat er speelt. We spreken met je af of we dit bijvoorbeeld dagelijks of wekelijks doen. We sturen je hiervan een verslag, inclusief een analyse van de uitingen en ons advies.

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »