Strategische sessie

Strategische sessies kunnen worden ingezet voor verschillende doeleinden. Het gaat daarbij om de gezamenlijke ervaring. Draagvlak ontstaat ter plekke en levert een ervaring op waar de deelnemers nog lang op terug kunnen kijken. Uiteraard is het inzicht dat tijdens en na een sessie ontstaat het resultaat dat je wilt bereiken. Strategische sessies kun je bijvoorbeeld inzetten bij:

- het onderzoeken van basiselementen van een communicatieplan (zoals huidige en gewenste identiteit    en imago, doelgroepen en kernwaarden);
- het zoeken naar de kernwaarden van een organisatie;
- het bedenken van het thema van het jaarverslag;
- de evaluatie van een communicatieplan;
- het brainstormen over een nieuwe naam;
- enz.

Strategische sessies worden door ons voorgezeten en inhoudelijk voorbereid, zijn altijd interactief én we maken bovendien gebruik van creatieve technieken. Als eindresultaat kunnen we een strategisch basisdocument opstellen. Dit is vaak tegelijkertijd verslag én actieplan.

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »